sâmbătă, 6 iunie 2009

M&C

Cora a stat toata ziua in pod si a plans.Nimic ciudat la ea.Se obisnuise cu suferinta.Dar acum era ceva nou.Era ceva in el,era ceva la Chris care o facea sa uite de lacrimi.
A stat cu ochii pe geam si a vazut cand Maya a intrat pe poarta cu mersul ei strengaresc.A coborat scarile in graba si a iesit in intampinarea ei.
-Maya,hai repede!Urca,hai...trebuie sa vorbim!
-Cora,ce s-a intamplat?
-O sa iti explic cand ajungem in camera,hai grabeste-te!

Cand au ajuns in camera,Cora a incuiat usa si a aruncat cheia pe masa.
-Cora ai innebunit?Doamna Sava o sa ne pedepseasca iar!Nu avem voie sa incuiem usile!Deschide imediat!

Cora nu o auzea.Statea cu ochii plecati si se gandea cum sa ii zica...sau sa ii zica?

-Tu crezi ca eu am voie sa iubesc?
-Cora ce e cu intrebarea asta?Nu e vorba de Chris nu?Spune-mi ca nu!
-De ce nu si el?De ce nu?
-Pentru ca el nu e ca noi.Cora!O sa suferi si mai mult!
-Si?Am suferit de cand ma stiu.Pentru cateva clipe de fericire sunt dispusa sa sufar toata viata.
-Treaba ta.Eu sunt alaturi de tine mereu.Te iubesc si vreau sa faci asa cum simti.Dar,te-ai ganditit la ce o sa zica familia lui?
-Nu trebuie sa afle nimeni.Iubirea e facuta sa fie simtita in 2 nu sa fie spusa tuturor.

Maya a inceput sa rada.S-au luat in brate si au inceput sa planga amandoua.Poate ca nu avea mama niciuna si nici tata dar sora...aveau amandoua.Ele stiau ca atata timp cat sunt impreuna totul o sa fie mai usor. S-au dus si au scos un cui de la dulap si eu zgariat pe marginea patului:M&C.Asa aveau sa fie pentru totdeauna!

Cora nu a putut sa doarma toata noaptea gandindu-se la el si pentru prima data era fericita cu toata fiinta.Maine avea sa fie o zi frumoasa.Luna era plina si mai clara ca niciodata.Sa fie oare un semn?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu