duminică, 15 noiembrie 2009

Finalul...

A venit si momentul finalului.E necesar am multe de zis si putin timp.Asa era si Cora.Mai avea multe de facut insa nu mai avea timp.Murea pe zi ce trece insa nu spunea nimanui.Trecusera 20 de ani cu Wlad si inca nu simtea nimic.Avea totul si ii lipsea dragostea,cerea multe si oferea putin,era rea si bunatatea nu mai putea sa se lase asuprita de egoism si avaritie.Asa ca s-a decis.Urma sa moara fizic...procesul trebuia incheiat.Dar mai avea de terminat ce incepuse.Trebuia sa faca ce fac toti,sa se intoarca la origini.
Si-a luat caietul verde ascuns bine in cutia ei de bijuterii prinsa cu lacat la care nu avea acces nimeni,paltonul din cuier si a plecat grabita.In drumul ei a intrat in biroul lui Wlad.El era acolo ca de obicei langa semineu si studia o carte.S-a asezat langa el si l-a luat in brate pentru prima data mai calda si mai iubitoare ca niciodata,apoi s-a aplecat la urechea lui si i-a soptit:"Pe tine o sa te iubesc mereu!"El a ridicat privirea uimit iar privirile lor s-au intalnit.Ea avea lacrimi in ochi iar el bucurie.L-a sarutat apoi si i-a zis ca se va intoarce repede.
A plecat grabita la gara.A ajuns repede la ghiseu si a ramas cu privirea pierduta.
-Unde sa fie doamna?
-In trecut!
S-a trezit apoi si a zis destinatia.Intr-o ora a fost acolo.Orasul ei.A trecut pe langa banca unde statea ghemuita de frig si ploaie cand l-a intalnit pe Wlad.
A mers mai departe si a vazut casa unde locuia Chris.Erau toti in gradina.Era Chris cu sotia lui si cu fetita adorabila pe care o invata sa prinda porumbei.Ciudat dar a ras.Pentru cine a murit ea pe zi ce trece....a realizat...viata merge mai departe...nimeni nu merita mai mult decat propria persoana.Nimeni nu isi va face mai multe griji pentru tine si te va iubi mai mult decat tu insuti.A cazut o lacrima dar a sters-o usor si a plecat mai departe lasand in sfarsit in urma sa dragostea esuata.
A intrat pe straduta ei iubita mai emotionata ca niciodata.Tinea caietul verde strans in brate.
A desschis usa marcata "13" si cand a auzit scartaitul atat de drag s-a simtit acasa in sfarsit.
A mers repede si pierduta asa cum a mers prin vata si a ajuns in fata caminului.Era casa ei si nu plecase de acolo niciodata.S-a furisat cum facea in serile cand se intorcea de la intalnirea cu Chris.A ajuns in camera ei.Acolo s-a dus direct la patul ei si s-a intins amintindu-si tot ce facuse pana atunci cu viata ei.Cand a intors privirea a zarit acolo pe dulap: M&C
Atunci a zambit.Nimeni nu poate sa ii fure prietenia.Ea ramane in inima mereu asa cum raman literele unite pe vecie pe usa dulapului.S-a ridicat apoi brusc si a plecat spre "podul dragostei".
A urcat cateva trepte si a patrus in camera intunecata si totusi luminata de prezenta ei.Cate lucruri a trait acolo.Inainte de toate a aruncat o privire in jur si a simtit ca ala este universul ei.In sfarsit a ajuns unde trebuia...unde ii e locul.S-a asezat pe un scaun prafuit si a deschis caietul verde.A inceput sa scrie."Toata viata mea a fost un drum care nu se va termina decat atunci cand o sa decid eu.Eu sunt multumita.Am simtit iubirea mai vie ca niciodata,am iubit si stiu ca am fost iubita.Am simtit si singuratatea si am avut puterea sa trec peste.Am avut ocazia sa simt iubirea protectoare  a sotului meu si mi-am atins scopul de a avea tot ce imi doresc.Am avut o sora si o prietena pe care o sa o ador mereu.In final m-am intors de unde am plecat pentru ca am invatat ca viata trebuie traita din plin.Viata e un dar si cea mai mare binecuvantare.Multumesc tuturor celor care imi sunt alaturi si care au participat la piesa vietii mele.Va iubesc actorii mei dragi.Inchid ochii si ma gandesc la voi...o sa va vad si o sa va simt mereu."
Si-a scos bratara de la mana si a strans-o la piept lasand caietul sa cada si leganandu-se pe scaunul prafuit.A adormit.A adormit pentru totdeauna acolo in podul ei.Acolo o sa fie mereu Cora...acolo este viata ei si acolo o sa traiasca in veci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu