luni, 1 iunie 2009

Reformatarea de suflet

Hey mi-am reformatat calculatorul:D Foarte smcher :DErau prea multi virusi ...D'aia care desi sunt mici si nu se vad...distrug tot...si cel mai bine e sa fie eliminati.Si totul incepe sa mearga din ce in ce mai greu ...tot ce ai se distruge doar din cauza lor.Si culmea nu ii iei pe toti odata ci asa p rand unul mai rau si mai periculos ca altul ;)) Si pac!!! Da-i si reformateaza sterge tot ...tot ce era...si frumos si urat si important si neimportant...TOT!!! nu mai imi pasa ce era acolo...s-a dus tot in Recycle Bin :D si acolo o sa ramana stiu eu sigur.Si uite asa am luat-o iar de la capat...cu un calculator nou si linistit...Daca nu a mers de cate ori am dat restart acum trebuia o masura ceva mai drastica.Oricum...sper ca ati inteles despre ce am vorbit ;)) App urasc informatica ...deci... :D

Un comentariu:

  1. eu ti-am zis....de la un timp :-?,parca nu mai esti pepushea :-? . Ti-am mai zis:esti prea cul(ta). Si acum serios,era si timpul sa formatezi pcul ala caci nu trebuie sa iti faci griji pentru cei din trecutul tau.oricum nu ar fi facut fata viitorului.totdeauna vor fi cei care au meritat,cei care merita,cei care nu vor mai merita si cei care tot vimpul vor conta ;)
    ~:*,asta pentru ziua copilului si declararea ei ziua ză clanului

    RăspundețiȘtergere